اس ام اس سرکاری

  تو زندگیت یه عده هستند خیلی دوست دارن وتا آخر عمر با تو هستند میدونی اونا کیان...پشه های محترم

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره
.
.
.
اخه خر نمیتونه مثل اسب از رو مانع بپره!

ساعت دوازده ظهر ارسال شود:
آخ یه لیوان شربت آب لیمو حال میده الان.
…..
…..
(ستاد افزایش اجر معنوی روزه داران )

یک امپی تری پلیر با هدفون اورجینال فیلیپس پیدا شده دستت درد نکنه، عجب کیفیتی داره...

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

 

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش

که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش !!!

 

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

 

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!

 

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

1کی؟

2تا ؟

100تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

 


bbc

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!

 

سفجفسنج.جانسفناجسجنط سنطجس.

مگه مجبوری هرکی هرچی فرستادبخونی.

 

اگر کسی دستاتو گرفت و دلت لرزید نترس احتمالا"
-
-
-
-
باید بابا برقی باشه

 

درجات دیوانگی:
۱گیج
۲خنگ
۳ پپه
۴ گاگول
اسمت چی بود؟

 

يک بار از کنار دريا عبور کردي. يک عمر امواجش براي شستن جاي پايت ميايند و ميروند.
از کی پاهاتو نشسته بودی

 

می دونم بیداری و داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیش کمه... آخه داره اس ام اس میزنه.... منم خوابم نمی بره دارم گوسفندا رو می شمارم اما یکیش کمه... چون داره اس ام اس میخونه!

 

دیشب نشسته بودم تو تاکسی رادیو خاموش بود،
یه دختره سوار شد چهارراه بعدیش پیاده شد،
یه پیرمرده هم سوار شد دو تا چهارراه اونورتر پیاده شد …
هیچی دیگه اتفاق خاصی نیفتاد، منم پیاده شدم رفتم خونمون …

 

سشمشئ ذث ذشط ث لخیبشفاثق یخسثفخد یشقشئ ساشیهی لا
خیلی جک باحالیه ، حواسم نبود Alt+Shift رو بگیرم …

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

amad
ساعت21:04---14 مرداد 1391
سلام ... من وبلاگتون رو با نام ترنم بارن همون طوری که شما سفارش کرده بودین لینک کردم.... وبلاگم رو با اسم خوش امدید لینک کنید ... ممنون

سميه
ساعت10:22---12 مرداد 1391
لحظه ها را درياب
چشم
فردا كور است
نه چراغيست در آن پايان
هر چه از دور نمايانست
شايد آن نقطه نوراني
چشم گرگان بيابانست فروغ فرخزاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،
برچسب‌ها: اس ام اس سركاري جديد , , , , حالگیری , سرکارگذاشتن ,

تاريخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | 14:49 | نویسنده : spring girl |